نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

شاگرد اول ما

1391/12/4 15:20
نویسنده : مامان
694 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام او به یاد تو سلام: سلامی به گرمی آفتاب به لطافت ابر به روشنی مهتاب و به زیبایی چشمانت 

سلام دختر گلم ، شاگرد زرنگ من عزيز مامان خيلي خوشحالم كه دخترم جزء شاگردان خوب و باهوش 

كلاسه و به داشتنت افتخار مي كنم چند روز گذشته كه كارنامه ات رو گرفتم وقتي ديدم تمام درس هات 

خيلي خوب شدي خدا رو شكر كردم كه دختري باهوش به من عطا كرده

 وقتي آمديم خونه خودت سريع تلفن رو برداشتي و به بابا جون هم خبر دادي و بابا رو حسابي خوشحال

بابا جون هم به شما قول دادتا يك جايزه خوب برات بگيره و خلاصه تا شب تمام فكرت اين بود كه جايزت

چي مي تونه باشه  شب كه بابا جون امد از خوشحالي داشتي پرواز مي كردي چون بابا برات همون

خونه باربي ها رو كه دوست داشتي خريد و به شما جايزه  داد و به قول خودت اون روز بهترين روزت بود

انشا الله هميشه روزهاي خوب خدا به كامت باشه گلم   ماچ

       

           

 

 

اين هم كارنامه دختر گلم در سال  91

                                                                                      

  

 اين هم دردونه من قبل از گرفتن هديه اش  

                              

 

     اينم جايزه دختر گلم

                       

 

 

 

 

 

 اين هم كار دستي كه با ليوان شير براي نمايشگاه مدرسه درست كرديم و شما خيلي دوست داشتي عكسش رو داشته باشي  

                         

             

 در آینه ی پر فروغ نگاهت در اعماق سکوتت تنها محبت رامی بینم مهر تو در ذره ذره وجودم رخنه کرده سکوت زندگی ام را شکسته و حقیقت را به من نشان داده و حالا به پاکترین و مقدس ترین خوبي هاي دنیا قسم می خورم دوستت دارم، دوست ندارم بگویم دوستت دارم دوست دارم احساس کنی که دوستت دارم 

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلامامان پارسا
7 اسفند 91 23:09
سلام فاطمه جون هزارافرین برتودانش اموززرنگ وباهوشمن وپارساجونم بشماوخانواده محترمت تبریک میگیم راستی رمز سمانه جون واسه روزعشق ماچیه خیلی دوس دارم ببینم میشه شمابهم بگیدممنون
خاله سمانه
12 اسفند 91 20:53
عسل خاله تبریک میگم فاطمه جون باهوشم میدونستم تو شاگرد اول میشی خاله جون دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
عمه رضیه
31 فروردین 92 13:15
آفررررررررررررررررررررررررررین فاطمه طلا معلومه که شما شاگرد اول میشی ... ببخشید چند وقته میخوام برات نظر بذارم باورکن فرصت نکردم ... اگه نظرم نذارم ولی بدون خیلییییییییییییییییییییی دوست دارم خوشگل من. میبوسمت... بجای من مامان و بابا رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد