نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

14 روز مانده

1391/2/10 16:27
نویسنده : مامان
392 بازدید
اشتراک گذاری

شكوفه بهاري من سلام :    

سلام به روي ماهت دختر گلم الان كه داري اين مطلب رو مي خوني نمي دونم چند ساله هستي كجا هستي و چند سال از نوشتن اين مطلب گذشته ولي از خدا مي خواهم هرجا هستي دلت شاد و لبت خندون باشه ،و حالا كه دارم برات مي نويسم  دهم ارديبهشت سال نود و يك هست و درست چهارده روز ديگه مونده تا روز تولدت گلم و من و بابا جون همش داريم فكر مي كنيم كه هديه برات چي بخريم كه خيلي خوشحال بشي و ذوق كني واين رو هم بگم كه الان كنار دست من ايستادي و خيلي آروم آروم و يواشكي همش سعي داري تا دكمه هاي كيبرد رو بزني و همش كار من رو زياد مي كني هرچند من از دست شما ديگه نمي تونم پاي كامپيوتر بنشينم  چون تا ميام طرف كامپيوتر جلو تر از من مي پري و مي گي مال خودمه و نمي گذاري من بنشينم خلاصه گلم مي دونم كه وقتي بزرگ بشي خانمي مي شي براي خودت و الان با اين شيطنت هات داري تجربه هاي تازه بدست مي ياري 

                                 

دلت شاد و لبت خندان بماند
       برایت عمرجاویدان بماند 
               خدارا میدهم سوگند برعشق
                       هرآن خواهی برایت آن بماند
                                بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند
              تنت سالم سرایت سبز باشد
                             برایت زندگی آسان بماند
                                     تمام فصل سالت عید باشد
                                                 چراغ خانه ات تابان بماند

                                  
 عزيز دلم روز سه شنبه دوازدهم ارديبهشت كه مصادف با روز معلم هست تصميم داريم يك تولد كوچولو هم براي بچه هاي فصل بهار بگيريم كه يكي از شكوفه هاش شما هستي و انقدر از اين موضوع خوشحالي كه هروز مي پرسي مامان كي سه شنبه مي شه ، برام كادو چي خريدي و از اين سوال ها و من اميدوارم روز خوب و خوشي رو كنار دوستات بگذروني و خاطره خوبي رو تو ذهنت ثبت كني.

 و من هنوز باورم نمي شه كه از اولين لحظه در آغوش گرفتنت شش سال گذشت ، شش سال پر از لحظات شاد با توبودن حتي وقت هاي كه اذيت مي كردي و من عصباني مي شدم ولي بعدش كه فكر مي كردم مي ديدم چه شيطنت با مزه اي بوده و همش از شادي درون تو بوده و خدا رو هزاران با شكر مي كنم بابت اين گوهري كه به من داده اميدوارم مادر خوبي برات بوده باشم دوستت دارم شكوفه بهاري من 

 

               خدا تو  را آفرید تا بدانم          يگانه بودن ، يعني چه  

                                        



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیایش
12 اردیبهشت 91 16:34
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک باشه و سالیان سال زنده و سالم و شاد کنار مامان و بابای گلت خوشبخت باشی عزیزم و سایه ی مامان و بابا رو ی سرت گلم
دايي حميد
12 اردیبهشت 91 23:17
دايي جون سلام ماشالله كه داري واسه خودت يه خانم خوشگل و تحصيل كرده ميشي،مثل برق و باد 6 سال از به دنيا اومدنت گذشت و انگار كه همين ديروز بود كه من با زن دايي اومديم توي بيمارستان و روي گل ماه شما رو ديديم و چشممون به جمال شما روشن شد،خدا شمارو اول براي پدر و مادرت وبعد هم براي همه اونايي كه مثل دايي دوستت دارن حفظت كنه. روز معلم هم به خانم معلمتون مبارك باشه.
خاله سمانه
14 اردیبهشت 91 17:19
فاطمه جونم پیشاپیش تولدت گلبارون خاله جون ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ منتظر روز تولدت هستم عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد