نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

شيرين زبون من

1389/12/22 11:41
نویسنده : مامان
227 بازدید
اشتراک گذاری

گر دنیا مال من بود آن را فدایت می کردم

          و اگر خورشید مال من بود نگاهت را در آن حک می کردم 

   تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net                     تا با آفتاب عشقت زندگی کنم

دختر گلم قشنگ ترین لحظات ما با شیرین زبونی های تو پر میشد و وقتی جملات را با زبون شیرین کودکیت ادا می کردی دل از دل ما می بردی و خودت رو بیشتر تو دل ما جا می کردی و فقط دوست داشتی تا ما به حرفهای شیرینت گوش بدیم وقتي الان به اون موقع ها فکر می کنم می بینم که چقدر زود گذشت و کاش ما بیشتر قدر اون لحظه ها رو می دونستیم

                                                    
 

                              تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان قندعسل
5 اسفند 89 9:07
اخه ...ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنهمن اسم فاطمه رو خیلی دوست دارم از خدا میخوام یکی هم به من بده
خاله سمانه
5 اسفند 89 19:50
عزیز دل خاله فاطمه ی گلم هر روز که میگذره شیرین زبونتر و با مزه تر میشی تو مهربونترین و با محبت ترین کوچولوی دنیا هستی هر وقت که میبینمت علاقم بهت بیشتر میشه من و پارسا و عمو خیلی دوست داریم می بوسمت
رضیه
16 اسفند 89 15:52
فرشته ها پاکن و شیرین ... تو هم فرشته ای و هم شیرین مثه کیک تولدت بودنت لحظه هامون رو صورتی کرده ستاره دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد