نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

روز مادر

1391/2/23 17:59
نویسنده : مامان
381 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم مرکز يک دايره پر معناست
مادرم بوي بهشت، بوي تمام گلهاست
مادرم بوي تب و رنج و غم و غصه ماست
مادرم عشق براي گذر از سختي هاست
زير پاي مادران جنت و مينوي خداست
دل اگر هست به گيتي دل مادرهاست
غم ندارد کسي دوست چو مادر دارد
لنگر کشتي عشق ،عاطفه مادرهاست
مثل گلبرگهاي رنگين گل سرخ بهار
دل خونين چون درياي غم مادرهاست
راه با پاي پر از ابله گر مي پويي
راه دل رو که آن راه دل مادرهاست...  

 

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است

که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است

فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من

روزت مبارک

 

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ،

به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فاطمه حسنا
23 اردیبهشت 91 18:23
یک یاس سپید، با عشق و امید، با هر چه صفاست، کز سوی خداست؛ از جانب من، تقدیم شما. روز شما و گل دخترتون مبارک
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:09
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
خاله سمانه
24 اردیبهشت 91 0:10
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد خواهرم روزت مبارک
مامانی درسا
24 اردیبهشت 91 0:34
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم همیشه خوش باشی
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 2:22
سلام عزیزم روزت مبارک
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 2:23
فاطمه جون تولدت مبارک
عمه آتنا
24 اردیبهشت 91 8:23
تولدت مبارک فاطمه جان
مامان امیرمحمد
24 اردیبهشت 91 8:56
وقتی نغمه های تلخ تنهایی و بی کسی، در تراکم ابرهای تیره دشواری ها شنیده می شود، این کلام آرامِ مادرانه است که مرهم می شود و به کویر ساکت و عطش زده جان فرزند، باران می بارد به نرمی. پاداش مادری چیزی نیست، جز رضوان پروردگار که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «بهشت زیر گام های مادران است». عزیزم روزت مبارک
مامان علی خوشتیپ
24 اردیبهشت 91 9:27
روزت مبارک مامانی تولد فاطمه جونم مبارک
مسافران آسمانی
24 اردیبهشت 91 9:59
سلام عزیزم ، روزتون مبارک... تولد فاطمه گلی هم مبارک باشه و انشاالله 120 سالگیشو جشن بگیرید...
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 10:24
روزت مبارم ماماني تولد فاطمه جون هم بادا بادا مبارك
مامان کوثر
24 اردیبهشت 91 13:36
سلام.روزشما و دخملتون باهم مبارک! هم دخملتون قشنگه هم وبلاگتون به وبلاگ دخمل منم سربزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد