نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دندان پزشكي

1390/4/5 14:06
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان 

دختر گلم چند وقت پيش روي دندون هاي خوشگلت يك لكه سياه افتاد ولي من زياد جدي نگرفتمش ولي حالا بعد از يك مدت تبديل شده به يك سوراخ كوچولو و من و باباي از اين بابت خيلي نگران شديم و براي جبران اين سهل انگاريم شروع كردم به پرس و جو درمورد يك دكتر دندانپزشك اطفال كه خيلي خوب و مهربون باشه تا بعد از كلي گشتن بالاخره خاله سعيده آدرس يك خانم دكتر خيلي خوب رو بهم داد ومن تقريبا يك ماه پيش باهاش تماس گرفتم و با كلي خواهش بالاخره براي ششم تير كه فردا باشه برات نوبت گرفتم اميدوارم ماماني رو ببخشي ولي وقتي كه من داشتم با مطب تماس مي گرفتم و قرار فردا رو دوباره تنظيم مي كردم  شما كنارم بودي و بو بردي كه فردا چه خبره و شروع كردي به سوال و جواب ؟؟؟ وقتي بهت اطمينان دادم كه زياد باهات كار نداره و تازه مي خواهد بهت يك جايزه خوب بده اول خوشحال شدي و بالا و پايين پريدي ولي رفتي تو اتاقت يك درو زدي وفكر كردي و امدي شروع كردي به بهانه گيري كه من مي ترسم ، مي خواد به من آمپول بزنه ، دندون هام رو بكنه ، و خلاصه با كلي مكافات راضي شدي كه بي خيال شي و بري بازي كني الان كه دارم اين مطالب رو برات مي نويسم شما داري توي حموم آب بازي ميكني   و خيلي هم خوشحالي كه كاري باهات ندارم .

 

ولي من براي فردا خيلي نگرانم  كه چطور مي شه البته از طرفه دكتر خيالم راهته كه به قول معروف خيلي كار درسته ولي شما چي فردا آروم مي شيني كه دكتر كارش رو انجام بده و دندون خوشگلت دوباره سفيد بشه من كه اميدوارم و فقط دارم براي فردا دعا ميكنم كه بخير بگذره عزيزم اميدوارم فردا كه ميام برات مطلب بنويسم خبرهاي خوب برات داشته باشم و بگم دختر خيلي گلي بودي مثل هميشه و شما هم بايد قول بدي ديگه خوب مسواك بزني تا دندونات هميشه سالم باشه دوست دارم گلم    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان و بابای محمد
5 تیر 90 22:34
سلام فاطمه جون اصلاً نگران نباش و حرف های مامان و بابا رو خوب گوش بده. به نظر من که اصلاً ترس نداره و از همه مهمتر واسه سلامتی خودته عزیزم. امیدوارم که وقتی از دندانپزشکی امودی دندونات سالم شده باشن و دیگه هیچ وقت دندونات خراب نشن.
مامان و بابای محمد
5 تیر 90 22:34
سلام فاطمه جون اصلاً نگران نباش و حرف های مامان و بابا رو خوب گوش بده. به نظر من که اصلاً ترس نداره و از همه مهمتر واسه سلامتی خودته عزیزم. امیدوارم که وقتی از دندانپزشکی امودی دندونات سالم شده باشن و دیگه هیچ وقت دندونات خراب نشن.
مامان پارسا جون
8 تیر 90 13:13
سلام عزیز دل خاله رفتی دندونپزشکی خاله جون؟ شنیدم که تو اصلا نترسیدی و خیلی هم دختر خوبی بودی میدونستم که شما خیلی شجاع و نترسیجایزتو هم که از خانوم دکتر گرفتی و کلی کیف کردی قربونت برم خاله جون دیگه هله هوله نخور تا دندونای خوشگلت سالم بمونن دوست دارم جیگرممممممممممممممممممم
مدرسه مامان ها
8 تیر 90 16:24
سلام مامان مهربون خدا فرزند پاک و نازتون رو براتون حفظ کنه و به ان شاءالله هیچ ناراحتی برای فاطمه جون پیش نیاد مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شماست. موفق باشید
مامان نازنين
9 تیر 90 1:14
سلام خوشكل خاله آفرين كه مواظب دندون هات هستي ماشالله خيلي خانمي
مامان فاطمه‌شهرزاد
19 تیر 90 13:00
سلام فاطمه جان اميدوارم هميشه سالم باشي و 120 سال عمر كني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد