نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ماه رمضان

1390/5/9 13:23
نویسنده : مامان
230 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم : شروع ماه رمضان ، ماه مهماني خداوند بزرگ و ماه بركت رو بهت تبريك ميگم .درست هنوز خيلي كوچولو هستي و نمي توني روزه بگيري ولي با دل پاك وكوچولوت كه مي توني براي ما دعا كني ، ديروز وقتي فهميدي من روزه هستم شروع كردي سوال كردن در مورد روزه و ماه رمضان بعد كه من برات توضيح دادم تصميم گرفتي كه روزه بگيري و از همون موقع  روزه شما شروع شد  ولي به صورت كله مورچه اي ، كله مورچه كه چه عرض كنم چون به فاصله يك ربع يكبار افطار ميكردي و بعد دوباره تصميم مي گرفتي كه دوباره روزه بگيري ، ولي مطمئا باش خداي بزرگ همون رو هم از شما قبول مي كنه تا انشا الله بزرگ بشي وبه سن تكليف برسي و بتوني روزه بگيري .

حالا از امروز به من قول دادي كه تو چيدن سفره افطار به من كمك كني چون اين كار هر ساله شماست از وقتي كه ديگه خوب راه افتادي و تقريبا دوسالت بود سفره هاي افطارمون رو شما مي چيدي عزيزم و كلي هم خوشحال بودي كه بزرگ شدي حالا الان كه خيلي بزرگتر شدي ، ومن هميشه از خدا بهترين ها رو برات مي خوام و مي خواهم كه شما هم يكي از بنده هاي خيلي خوبش بموني گلم دوست دارم  

        تا خدا بنده نواز است     به خلقم چه نياز 

        ميكشــــم نـاز يكي        تا به همه ناز كنم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمانه
9 مرداد 90 18:03
عزیز دل خاله قربون اون روزه گرفتنت بشم جیگرحتما روزه های شما فرشته کوچولوهای دل پاک از همه ی آدمها درست تره. یه روز بزرگ میشی و تو هم مثل مامان جونت میتونی یه روز کامل روزه بگیری
دايي حميد
10 مرداد 90 18:27
قربونت بره دايي،نمي دوني چقدر خنديدم،يه قول بده به دايي اين جور روزه گرفتن رو ياد بدي،يا تو كه اينقدر قشنگ روزه مي گيري به جاي دايي هم روزه بگير ،آخه من توي مسافرتم و نمي تونم روزه بگيرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد