نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آموخته هاي كلاس قرآن

1390/5/4 19:54
نویسنده : مامان
185 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم :

خوشحالم و بهت تبريك مي گم كه تونستي اين همه سوره و شعر و حديث ياد بگيري اميد وارم اين راه رو هميشه ادامه بدي و هميشه با كلام خداوند مانوس باشي و هميشه سر لوحه زندگيت باشد ، حالا من چيزهاي رو كه تو مهد قرآن ياد گرفتي رو برات مي نويسم تا وقتي بزرگ تر شدي خودت ببيني چه دختر ماهي بودي و چه حافظه قويي براي ياد گرفتن اين همه مطلب داشتي و خواهي داشت ، گلم دوست دارم  

سوره ها :

 

حمد - توحيد - كوثر - عصر - فلق - ناس - نصر - مسد - قريش - فيل . 

شعرها:

سلام كردن - نيكي به پدر و مادر - توحيد - شعر شير - آشتي كردن - ستايش خداوند -ليموي شيرين - دعاي امام زمان - خطر خطر - شعر امامت- صلوات بر پيامبر 

حديث ها :

سلام كردن - نيكي به پدر و مادر -مسخره نكردن -صلح و آشتي -تشكر كردن - پاكيزگي

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمانه
4 مرداد 90 22:38
آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین فاطمه ی باهوش خاله ماشاالله جیگرم آفرین به این همه هوش و ذکاوتت گل من یه جایزه ی خوب پیش من داری
نی نی توپولی
5 شهریور 90 14:18
آفرین به دختر گلم موفق باشی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد