نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه18 سالگیت مبارک

دوباره ما امديم

1390/7/25 21:18
نویسنده : مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما بالاخره بعد از پانزده روز دوباره امديم 

حسابي دلم براي خاطره نوشتن از فاطمه جون تنگ شده بود و كلي خاطرات زيباش مونده تو دلم تا براش بنويسم ، آخه اينترنت قطع بود و دست ما تو پوست گردو امان از دست اين شركت هاي اينترنتي كه ما رو كلي الاف كردن حالا بعد از پانزده روز تا اينترنت وصل شد پريدم پشت كامپيوتر آخه دلم براي ني ني وبلاگي ها خيلي تنگ شده بود انشاالله از فردا خاطرات دختر گلم رو دوباره مي نويسم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
26 مهر 90 21:13
خوش اومدی آره حتما از فاطمه جون بنویس زودتر منتظریمشاد باشید
(خاله سمانه)مامان پارسا جون
27 مهر 90 1:34
خوشگل خاله دلم واست تنگ شده بود گلم. به مامانت بگو زودتر عکسهای مدرست رو بزاره که دلم آب شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد