نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

كتابهاي درسي گلم

1390/8/4 19:18
نویسنده : مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

  

نفس مامان و بابا

امروز بالاخره كتابهاي درسيتون را دادن تا بياريد خونه تا ما براتون جلد كنيم واي كه چه كتابهاي قشنگ و بامزه اي داريد خوش به حالتون زمان ما كه از اين چيز ها نبود ، وقتي كتابهات رو ديدم من بيشتر از شما ذوق كردم و نشستم يكي يكيشون رو ديدم و لذت بردم

       

 

 

    .

و تازه فهميدم خيلي وقت كه داريد با كتابهاتون كار مي كنيد ولي شما چيزي به من نگفته بودي و امروز اولين تكليفت رو تو خونه با كمك هم نوشتيم و من از اين كار كلي لذت بردم كه همراه دختر گلم دارم به قول خودت مقش مي وينيسيم  دوست دارم گل مامان 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله زهرا
6 آبان 90 16:56
خوش به حال خاله جون چه کتابهای خوشگلی داری عزیزم
خاله سمانه
6 آبان 90 16:57
خوش به حالت خاله جون چه کتابهای خوشگلی داری عزیزم
مامان ماهان
11 آبان 90 18:40
چه کتابای خوشگلی داری عزیزم
دايي حميد
16 آبان 90 19:29
چه كتابهاي قشنگي داري دايي جون ،اميدوارم چيزهاي زيادي ازشون ياد بگيري البته كتابهاي زمان ما هم خيلي بانمك بود ،يادشون به خير.
فرناز/ مامان ریحانه
26 آبان 90 5:25
وای چه کتابایی آدم دلش می خواد بخونه راستی فرشتون از فرش اتاق ریحانه است. رمز میذارم خواستید برید ببینید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد