نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

خانم دكتر من

1390/8/4 19:49
نویسنده : مامان
486 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم ، عزيزم 

چند روزي هست كه شما شغل آيندت رو انتخاب كردي و مي گي من فقط مي خوام دكتر بشم

                          

قربون خانم دكترم بشم دختر گلم مي خواد دكتر دندان پزشك بچه ها بشه و مي گي مي خوام وقتي بچه ها دندون هاشون خراب شد خيلي آروم دندون هاشون رو درست كنم كه دردشون نگيره و بعدش هم به همشون جايزه بدم (آخه خودت تجربه دندون پزشكي رو داشتي ) و بعد مي ري عينك مي زني و مدام با چراغ قوه دندون هاي من رو نگاه مي كني و مي گي بايد عمل بشيد ، فدات بشم من كه از الان به فكر آيندت هستي من هم برات دعا مي كنم كه به آرزوت برسي و بشي خانم دكتر   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
4 آبان 90 20:37
الهی الهی خانوم دکتر ناز دندونای نیایش منم خبا ( خراب) شده درستشون میکنی ایشالا موفق باشی و دکتر خوبی بشی
fahimeh
5 آبان 90 12:25
سلام دختر قشنگ و نازم مااااشااللهههه خدا حفظت کنه واسه خونوادت و امیدوارم همیشه روز شادی و خوشیتو ببینن گل قشنگ و معصومم... نمیدونم تا حالا کسی بهتون گفته یا نه؟؟ ولی فتطمه یه زیبایی خاصی داره یه چیزی توی چشماش داره که نمیدونم چیه چهرش فرشته گونه... خدا در پناه خودش ازش محافظت کنه... قربونت خانم دکتر حتما دکتر میشی با اون قلب پاکت و چهره معصومت امکان نداره خدا تو رو به خواستت نرسونه. خلاصه بهتون تبریک میگم به خاطر داشتن همچین گلی مراقبش باشید...
خاله سمانه
6 آبان 90 16:54
سلام خانوم دکتر من گل خاله مطمعن باش با اون قلب پاک و معصومت حتما به آرزوهای قشنگی که تو سرت داری میرسی عزیزم . و واسه پدر و مادرت بزرگترین افتخارات رو کسب میکنی. قربون خانوم دکتر گلم.
مامان ماهان
11 آبان 90 10:38
الهی فدای دکتر کوچولو بشم من دندونای ماهانی رو هم درست میکنی
دايي حميد
16 آبان 90 19:35
سلام دايي جون ماشالله شغل خوبي انتخاب كردي،اميدوارم به آرزوت برسي و بيمه هم كه به ما براي دندون پزشكي چيزي نميده،بيايم پيش تو برامون رايگان دندون مصنوعي بذاري راستي اگه دندون پزشك شدي اين كرم دندمن رو بيار بيرون ما ببينيمش كه چه شكليه دايي جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد