نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

اولين اردو

1390/10/28 0:46
نویسنده : مامان
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان 

چند روز پيش كه از مدرسه امدي با خودت يك رضايت نامه اورده بودي براي رفتن به سينما و من و بابا بايد زيرش رو امضاء مي كرديم هيچ كدوم از ما باورمون نمي شدتعجب كه حالا نوبت ما هست كه بايد رضايت نامه امضاء كنيم واي خداي من ديگه دخترم بزرگ شده و براي بار اول جدا از ما مي خواد بره اردو .

اون روز رو كلا خيلي دختر خوبي شده بودي و هرچي ما ميگفتيم شما مي گفتي چشم به روي چشممفرشته و شب رو هم زود خوابيدي و صبح با اولين صدا بيدار شدي و آماده رفتن به اردو من كه همش ترس اين رو داشتم كه توي ماشين حالت بد نشه آخه شما وقتي زياد توي ماشين باشي سرگيجه مي گيري و سريع حالت بد مي شه خلاصه عزيزم وقتي رسيديم مدرسه ديدم كه همه مادر ها اين اضطراب من رو دارن وقتي سوار اتوبوس ها شدي واي كه دل من رفت و اشكام سرازير شداسترسگریه آخه دفعه اولي بود كه از من جدا مي شدي وقتي ماشين حركت كرد من با خوندن آيه الكرسي بدرقت كردم                                                                                   و ديگه زمان براي من به كندي مي گذشت هرچي هم كه خودم رو سرگرم مي كردم بازم فكرم پيش تو بود تا اينكه ساعت يازده و نيم برگشتيد خوشحال و سرحال و من فقط خدا رو شكر كردم كه بهت خوش گذشته  

                                  

آخه رفته بوديد فيلم تپلي و حسابي هم خنديده بوديد و با دوستات خوش بوديد و تا مدتي فقط از فيلم و شخصيتهاش برامون تعريف مي كرديد و من خوشحالم و سپاس گذار خدا كه هميشه لبت خندونه و دلت شاد .

                خوشبختي نگاه خداست دعايت مي كنم :

  خداوندهرگزچشم از تو بر ندارد  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمانه
28 دی 90 18:15
فاطمه جون گل خاله اردو بهت خوش گذشت گلم؟ مامانت راست میگه وقتی به منم گفت باورم نمیشد یعنی تو اینقدر بزرگ شدی که دیگه بدون مامانت بری گردش؟ قربونت برم خاله جون که اینقدر زود قد کشیدی و بزرگ شدی جیگرم
خاله سمانه
29 دی 90 17:28
_____♣♣♣____________♣♣♣♣ _ ♣♣_____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣________♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ __________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣
دایی حمید
1 بهمن 90 11:55
سلام دایی جون امیدوارم که اردو بهت خوش گذشته باشه وقتی داشتم مطلب رفتنت رو به سینمات می خوندم یه لحظه خودم رو جای مامانت گذاشتم و دل من هم گرفت و فکر کردم اگه یک روز قرار باشه سما رو بدون ما به اردو ببرن چقدر دلم می گیره ولی خدا رو شکر که سالم برگشتی و بهت خوش گذشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد