نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عكس يلدا

1390/10/22 9:06
نویسنده : مامان
522 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ، دردونه من 

چند وقتي بود كه اينترنتمون خراب بود و نتونستم برات مطلب بزارم ، حالا امروز امدم تا عكس يلدا رو كه تو مدرسه ازت گرفتن رو برات بزارم خيلي عكست ناز شده ولي حيف كه اصلا نخنديدي و كمي جدي افتادي ولي من كه خيلي ذوق زده شدم و سريع رفتم دادم برات انداختن روي تخته و گذاشتمش روي ميز و هر وقت مي بينم كلي كيف مي كنم آخه شما اصلا با عكس انداختن مخالفي و چند باري كه بردمت آتليه زود فرار كردي و اصلا نموندي كه عكس بندازي حالا تو مدرسه چه جوري وايسادي من موندم ...... متفکر 

         

  این روزها منم و منم و من ...

و خدا ...

و شادم به وسعت دنیا....

شکر...

شکر...

شکر...
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سمانه
25 دی 90 1:09
سلام خوشگل خاله گل خاله نفس خاله جیگر خاله عزیز دلم وای فاطمه جونم چقدر عکست ماه شده خاله جون دختر خوش خنده چرا جدی شده؟ به هر حال عکست خیلی ناز شده خاله جون چون خودت خیلی ناز و گل و عسلی جیگرم میبوسمت خوشمزۀ خاله
محمد
26 دی 90 9:19
شاد باشید وسلامت
مامان زهرا نازنازی
26 دی 90 17:13
سلام چه وبلاگ قشنگ و چه فاطمه ی نازنینی شاد باشید
مامان زهراجونی
27 دی 90 16:05
وای نازنین چه عکس خوشگلی مثل همیشه مهربون افتادی ... چه جدی چه خندون .. در هر حال قلب مهربون و پاکت از پشت نگاهت پیداست. دوست دارم فرشته راستی بیاین خونمون دیگه ، زهرا جونی بزرگ شده ها ... نمیای ببینیش
دایی حمید
1 بهمن 90 12:00
دایی جون چقدر عکست قشنگ شده چقدر ناز افتادی توی این عکس،یه حس خوبی بهم دست داد واقعا با اون لباسها خیلی بامزه شدی فقط یه دونه از اون لبخندهای قشنگت کم داشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد