نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

روز مادر

1390/3/4 15:01
نویسنده : مامان
277 بازدید
اشتراک گذاری

ميشه اسم پاكت رو رو دل خدا نوشت 

   ميشه با تو پر كشيد توي راه سرنوشت 

          ميشه با عطر تنت تا خود خدا رسيد 

                ميشه چشم ناز رو رو تن گلها كشيد 

                       مادرم جونم فدات برم قربون چشات 

                              تو اگه نگام كني جون ميدم واسه نگات

اين شعر هم تقديم ميكنم به مادر عزيزم كه شبانه روز براي رشد و تكامل ما زحمت كشيد و حالا كه خودم مادر شدم بيشتر قدر زحمات و محبت هاي خالصانش رو ميدنم و بهش مي گم : مامان جون دوست دارم 

                                     دختر گلم ممنونم ازت كه با اين قلب كوچولو و دستاي كوچيكت امسال من رو شرمنده كردي اولش كه با گفتن جمله مامان روزت مبارك و بعد با هديه زيبات كه به همراه بابا جون رفتي بيرون و وقتي برگشتي با يك شاخه گل و يك هديه برگشتي البته تو خودت زيبا ترين هديه خدايي واسه من ، ولي تو لطف كردي و يك لباس زيبا به سليقه خودت برام خريدي چون بابا جون مي گفت هرچي بهش گفت رنگ ديگه اي بگير شما ميگفتي نه به مامان رنگ صورتي مياد فقط همين ، الهي قربونت برم كه ديگه بزرگ شدي و سليقه به كار مي بري اين زيبا ترين هديه امسال من از طرف شما بوده گلم خيلي دوست دارم و اميدوارم سيره و شيوه زندگي حضرت زهرا الگوي تو باشه و خودش نگهدار تو باشه گلم برات آرزوي خوشبختي و عاقبت بخيري رو مي كنم دردونه من .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمانه
6 خرداد 90 17:24
آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ، دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . . خواهری روزت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد