نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ميلاد عشقم

1390/10/8 12:12
نویسنده : مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

روح الله جان ، همنفسم ، مهربانم 

                امروز هوا دوباره ، حس قشنگی داره
           نم نم عشق و مستی ، از آسمون میباره
            ای گل گلدون من ، هزار سال زنده باشی 
             قلببسته به تو جون من ، تولدت مبارک ماچ

آغاز سي و دومين زمستان زيباي زندگيت رو عاشقانه تبريك ميگم و بهت ميگم: 

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست عزيزترينم… تولدت مبارک. 

 

                                             

من با تو خندید م، با تو عاشق شدم و با تو عشق معنی شد، تا بي نهايت دوستت دارم تولدت كه براي من زيبا ترين روز خداست رو بهت تبريك مي گم 

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا
8 دی 90 13:45
واااااي مرسي عزيزان من دست گلتون درد نكنه منم اميدوارم هميشه سلامت و شاد و موفق باشيد
فاطمه جون
8 دی 90 13:46
بابا جون عسل جون تولدت مبارك انشاء الله صد ساله بشي نفس تولدت مبارك
دایی حمید
8 دی 90 17:06
سلام فاطمه جون مبارک باشه تولد باباجونت،می دونم که امروز خیلی خوشحالی چون تو باباتو خیلی دوست داری،مثل همه دخترهای گل که علاقه زیادی به پدرشون دارن،قدر باباجونت رو بدون چون هم شمارو خیلی دوست داره و هم برای آسایش شما خیلی زحمت میکشه،بازم بهت تبریک میگم. آقا روح الله تبریک به خاطر روز تولدت،انشالله صد ساله بشی و سایت روی سر خوانوادت باشه،با آرزوی موفقیت روزافزون.
خاله سمانه
8 دی 90 17:28
فاطمه جون خاله
تولد بابات مبارک گلم
ایشاا... هر روز تو خونتون جشن و شادی باشه عزیزم

آقا روح ا... تولدتون مبارک
ایشا... جشن صدوبیست سالگیتونو بگیرین وسایتون روی سر خونوادۀ خوبتون باشه

خواهری تولد عشقت مبارک


عمه رضیه
8 دی 90 20:20
خانم طلا تولد بابای مهربونت مبارک داداشی تولدتون مبارک ، لحظه لحظه زندگیتون به شیرینی کیک تولد انشاالله همیشه با زهراجان و فاطمه جون شاد و سلامت زندگی کنید ...
مامان نیایش
19 دی 90 11:16
سلام خانمی تولد همسرت رو تبریک میگم البته با تاخیر و قالب وبلاگ دختر گلت هم خیلی قشنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد