نفس باباش فاطمهنفس باباش فاطمه، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

تولد پارسا جون

1390/10/14 10:15
نویسنده : مامان
364 بازدید
اشتراک گذاری

                             

                       

                          

    
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره ، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره ، هیچ کسی اندازه من گلم تو رو دوست نداره



 
         



با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشیدگل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد

       

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی
 اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که من هستم  عزیز ترین هستی. روز تولدت مبارك

  
  


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سمانه
14 دی 90 12:59
سلام سلام مرسی خواهر عزیزم خیلی زیبا نوشتی ممنون ایشاا... تولد فاطمه جون
عمه رضیه
15 دی 90 10:53
تولد کوچولوترین فرشته خانواده مبارک انشاالله سالها سالم و شاد باشه
دايي حميد
16 دی 90 1:19
سلام تولد پارسا خان گل مبارك دستت درد نكنه كه براش مطلب نوشتي من گرفتار بودم نتونستم انشالله دفعه بعد تولد فاطمه خانم
مامان آرمان
22 دی 90 14:25
سلام. تولدش مبارک باشه ما هم در جشنی که مامان مهربونش در وبلاگ برگزار کرده بود دعوت بودیم و خوش گذشت. فاطمه خانم چطوره؟به اون هم حتما کلی تو جشن پسرخاله خوش گذشته....
فرناز/مامان ريحانه
23 دی 90 4:17
سلام يه مدت نيومده بودم ولى عوضش همه رو خوندم. عالى بود. مى بوسم فاطمه نازم رو¤
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:21
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد